עוטפות באהבה את נשות העוטף

זה אחד הפוסטים המשמעותיים ביותר שעלה בקואופ. הוא מכיל שני סרטונים באורך כולל של 2.5 דקות. שווה לך להשקיע את הזמן הזה!

 

 

" לָכֵן הַמַּשְׂכִּיל בָּעֵת הַהִיא יִדֹּם כִּי עֵת רָעָה הִיא." עמוס ה ג

זו עת רעה מאד שגורמת לי  לרצות לא להכביר במילים.

רק רוצה לשתף שאני מרגישה שבנוסף למלחמה המזעזעת בחזית משתוללת מלחמה גם בלב שלי. קרב על השפיות שלי, על הערכים והאמונות שלי. על הזהות שלי כאשה שמתעקשת להאמין שהעולם הזה הוא מקום טוב ושהגענו הנה כדי להנות, לשגשג ולחיות בהרמוניה ביחד.

 

במלחמה הזו, כל יום אני אוספת את כוחותי, את כל הגדודים והאוגדות של הנשמה שלי ומחלקת להם תפקידים- להגן עלי מהרצון לעסוק במה שלא בשליטתי ולמקד את האנרגיה במה שכן:

 

 

המון לא בשליטתי. אבל כן בשליטתי לבחור מה אעשה בזמן שהתפנה לי בגלל המלחמה. 11 שנות רוקחות, בחברותא הנשית של הקואופ, לימדו אותי כמה ריפוי, אנרגיות טובות וכוחות יש בתהליך שבו אנחנו נוגעות בצמחים, בשמנים הארומטיים, בחמאות האורגניות ובכל החומרים הטבעיים שלנו. אני גם יודעת שכשאני בעשייה ובנתינה ביחד עם נשים שאני אוהבת, אני ממוקדת, מרוכזת ומתמלאת בכוחות. כך, תוך כדי ריצות אין סופיות לממ"ד בימי המלחמה הראשונים, עלה לי הרעיון הבא:

 

סרטון ראשון (דקה וחצי):

 

רוצה לתרום לקניית ציוד וחומרים שדרושים לסדנאות? העתיקי את הלינק הבא:   https://app.icount.co.il/m/6f84b

בתמונה: ארגזי ציוד מוכנים להעמסה על האוטו לקראת הסדנא הראשונה עם מפונות שדרות, אופקים וישובי העוטף.

 

 

זו עת לדממה. לא להרבה מילים. אז רק אדווח שחברות קואופ החלו לתרום והצטרפו גם חברות (וחברים) מרחבי הארץ והעולם היהודי. בכסף שנתרם קנינו חומרי גלם וקיבלנו בתרומה מרגשת מיכלים לפילינג גוף משני ספקים של הקואופ: אריזות נווה וחברת הוברמן. עם אוטו עמוס בציוד יצאנו כבר לסדנא הראשונה באיזור ים המלח.

 

    

 

המפגש עם נשות העוטף היה משמעותי וענה על הציפיות שלנו מעבר למה שיכולנו לדמיין. היינו בחדר אחד 25 נשים צעירות ומבוגרות, דתיות וחילוניות, יוצאות ארצות אשכנז, צפון אפריקה, אתיופיה וקווקאז. ההנהגה הפוליטית של המדינה שלנו מתאמצת, הרבה פעמים, להפריד ולסכסך ביננו. אבל בסדנא הזו, לא איפשרנו את זה. היינו שם אחת עבור השניה, בנתינה מוחלטת של עוצמה רכה ומלטפת.

 

כשעמדנו בסוף הסדנא חבוקות, שרות ביחד, דמעות זולגות על הלחיים, היינו קבוצת נשים, יפות וזוהרות, מחוברות בלב, טעונות באנרגיות טובות ובחוסן נפשי. לא נאמרו הרבה מילים אבל המבטים בעיניים הביעו את כל מה שהיה צריך.

בקרב על הנפש שלי, האמונה בשותפות, באחווה, בחמלה ובריפוי משותף ניצחה!

 

סרטון שני (דקה אחת) מהסדנא. השירה היפייפיה שמלווה את הסרטון- נילי חצרוני- חברת קואופ שנסעה איתנו להנחות את הסדנא:

 

 

יהי רצון שכל היצורים הברואים מכל המינים הצבעים, הגזעים, הדתות והלאומים יהיו חופשיים לחיות את חייהם בשלום, בשקט ובשלווה על פני האדמה הזו!

 

עד כאן…