מניית חברות – הקליקי למידע והסבר

מניית חברות – הקליקי למידע והסבר

מניית חברות – הקליקי למידע והסבר

150 כולל מע"מ

מניית חברות בקואופ

קטגוריה

ברוכה הבאה לקואופ!

ברכישה של מניית חברות את הופכת לחברה שותפה בקואופרטיב שלנו.

התשלום עבור מניית חברות הוא תשלום חד פעמי והוא מנוצל לקניית מבחנות, צנצנות, כלי עבודה ורוקחות וכן לתחזוקה שוטפת של אתר האינטרנט שלנו.

 

מניית חברות בקואופ מקנה לך:

1. אפשרות לרכישת כל המוצרים שאנחנו מייצרות.

2. אפשרות להגיע ללא תשלום נוסף, לכל מפגשי הרוחקות בהם תהיי שותפה בהכנת המוצרים, תרחיבי ידע על קוסמטיקה טבעית ותהני מחברותא נשית קסומה.

3. השתתפות בקבלת החלטות בנושאים עקרוניים שצצים מדי פעם.

 

להצטרפות לקואופרטיב יש כמה מטרות:

המטרה הראשונה היא הצהרתית. בקניית מנייה את מצהירה שאת מאמינה ברעיון של הקואופרטיב, בעשייה המשותפת של נשים למען נשים, בהנגשת ידע לאורח חיים טבעי ובריא ובשימוש במוצרי טיפוח 100% טבעיים ואורגניים. את מצהירה על הצטרפות למערכת יחסים של חברות-שותפות בניגוד ליחסי ספק-לקוח שמתקיימים בכל מקום אחר בחוץ.

המטרה השניה היא להגדיר גבולות גיזרה לעשייה שלנו. בקניית מניית חברות:

1. את מבינה שכל המוצרים שלנו נעשים בעבודת יד אוהבת מחומרים טבעיים בלבד.

2. את מבינה שמכיון שאין פה פס יצור תעשייתי וחומרי הגלם הם טבעיים בלבד (ללא חומרים משמרים וכימיקלאים)  מדי פעם יהיו שינויים במרקם, בגוון ובניחוח של המוצרים.

3. את מסכימה להצטרף לקואופרטיב שאינו עסק למטרות רווח. את מודעת לכך שאנחנו לא מוכרות מוצרים מחוץ לקואופרטיב ולכן אין עלינו שום פיקוח חיצוני.

4. את מסכימה לכך שאיכות המוצרים שלנו מבוססת אך ורק על אמון בין החברות. רק אנחנו מפקחות על איכות חומרי הגלם שבהם אנחנו משתמשות, רק אנחנו מחויבות לתהליך רוקחות 100% טבעי, משום שבסופו של תהליך, רק אנחנו משתמשות במוצרים שרקחנו.

 

שמחות שהצטרפת אלינו!

חברות "לי ולך"- קואופרטיב קטסמטיקה טבעית